חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך דיטיילינג הופך רכב פשוט לרכב יוקרתי?

בתוך כל אחד ואחת מכם מקונן איזשהו רצון לנסוע על רכב יוקרה. כן, כמעט ובלתי אפשרי שלא לקנא כשרכב יוקרה עובר על ידכם בכביש, והגיוני לחלוטין שיצא לכם לדמיין את עצמכם יושבים במקום זה שנמצא בכיסא הנהג. היום אנחנו רוצים לספר לכם על איך דיטיילינג יכול להפוך כל רכב פשוט לרכב יוקרתי, ולגרום לכם להרגיש מלכי ומלכות הכביש גם בלי לנסוע על אוודי או BMW.

דיטיילינג – לנראות המושלמת ביותר של הרכב שלכם

הליך דיטיילינג הוא הליך שאפשר לדמות אותו למטה קסמים. לפני הליך דיטיילינג הרכב נראה בצורה מסוימת, ואילו אחריו הוא כבר נראה אחרת לגמרי. כל זאת הודות לכמה פעולות שמתבצעות במסגרת הדיטיילינג, אז בואו נבין מה בדיוק קורה שם ומה סוד הקסם שלו.

דיטיילינג הוא תהליך שבא במטרה לנקות את הרכב מכל לכלוך, זיהום או שכבות שומן שהצטברו עליו – גם בחלקים החיצוניים שלו וגם בחלקים הפנימיים שלו. לאחר הניקיון היסודי הזה ניתן לפנות לשלב הבא, והוא מריחת שכבות הגנה דוחות שומנים ולכלוכים. מכאן הרכב מקבל את המראה הנקי והמנצנץ שלו, והופך אוטומטית להיראות יוקרתי יותר מלפני כן.

האם דיטיילינג מונע תחזוקה שוטפת של האוטו?

היות ודיטיילינג מנקה את האוטו בצורה יסודית ביותר, הוא עשוי למנוע תחזוקה שוטפת של האוטו בתדירות גבוהה. מה שכן, חשוב לזכור שמומלץ לתחזק את האוטו אחת לתקופה עם הבדיקות הדרושות, וכמובן גם לדאוג לניקיון שלו בצורה שתשמר את תוצאות הדיטיילינג ולא תפגום בהן.

לקבלת דיטיילינג מקצועי ואיכותי פנו לחברת טורבו ווקס, שמציעה סדנת דיטיילינג מהטובות והבולטות ביותר בארץ ובכלל לכל סוגי הרכבים – רכבי יוקרה, רכבי מיני, אופנועים, אוטובוסים ועוד.