חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו דברים ניתן לעשות באמצעות מיטה סיעודית?

מיטה סיעודית היא אחד מהפתרונות הטובים והבולטים ביותר היום בעולם. מדובר כאן על הפתרון המושלם עבור אנשים מבוגרים, אנשים נכים, אנשים חולים ועוד, משום שהיא מכילה בתוכה את כל מה שצריך על מנת לצמצם את ההתניידות של האנשים למינימום, ועדיין לאפשר להם לחיות בצורה טובה ששומרת על הצרכים שלהם בכל רגע נתון. יצאנו לבדוק אילו דברים ניתן לעשות באמצעות מיטה סיעודית, וחזרנו עם כל התשובות הרלוונטיות.

מיטה סיעודית – לשכיבה, לישיבה ולמצבי ביניים

אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר במיטה סיעודית הוא יכולת הכיוונון שלה. על מיטה סיעודית ניתן לשכב ולישון, וכן ניתן לכוונן אותה למנחי ביניים שמאפשרים שכיבה מוגבהת או ישיבה ב-90 מעלות.

בעזרת יכולת הכיוונון של מיטה סיעודית, האנשים שמשתמשים בה ונמצאים בתוכה יכולים לישון בלילה, לצפות בטלוויזיה או לקרוא ספר ואפילו לאכול בישיבה – כל אלו מבלי לצאת מהמיטה.

מיטה סיעודית מגיעה ממקום למקום בקלות

דבר נוסף ולא פחות חשוב שמיטה סיעודית מסוגלת לעשות הוא להתנייד ממקום למקום. אל מיטה סיעודית מחוברים גלגלים איכותיים, בעזרתם ניתן להעביר את המיטה מחדר לחדר. באופן הזה, ניתן לשנע את האדם החולה, הנכה או המבוגר מחדר השינה לסלון, לדוגמה, או מחדר טיפול אחד לחדר טיפול אחר. את הגלגלים ניתן כמובן לנעול בזמן שאין בהם שימוש, כך שהמיטה לא תזוז ממקומה ולא תהווה סיכון.

מיטה סיעודית מגיעה עם מעקות בטיחות

היות ולעיתים משתמשים במיטה סיעודית אנשים לא עצמאיים, הם עלולים ליפול ממנה ולהיחבט קשות בגופם. לכן אל מיטה סיעודית מצורפים מעקות בטיחות, שמסוגלים למנוע נפילות מהסוג הזה, לתחום את המיטה ולאפשר לה להיות מרחב בטיחותי עבור מי ששוכב בתוכה.