חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גיוס השקעות זה אנחנו: גיוס השקעות חדש להייבוב בסך של 150 מיליון דולר אשר הפך את החברה באופן רשמי לחברת חד קרן

הייבוב, חברת הסטרטאפ הבריטית אשר פיתחה את פלטפורמת ניהול העובדים החדשנית והמתקדמת בשוק, השלימה כעת גיוס של 150 מיליון דולר, על פי שווי חברה של 1.65 מיליארד דולר. בתום השלמת סבב גיוס השקעות זה, הנקרא סבב השקעות C (לאחר שני סבבים מוצלחים) בסך של 150 מיליון דולר, על פי שווי שוק של 1.65 מיליארד, ניתן להכריז כעת רשמית על הייבוב כחברה במועדון חברות חדי הקרן הישראליות. את סבב ההשקעות האחרון הובילה קרן ההשקעות האמריקנית ג'נרל אטלנטיק, ובו לקחו חלק גם המשקיעים הקיימים. בין המשקיעים הקיימים חברות כמו בסמר ונצ'ר פרטנרס, באטרי ונצ'רס, IGP, אייט רודס, אנטרי קפיטל ועוד. 

הייבוב מגשימה את חזונה עם פלטפורמת ניהול עובדים חדשנית

חזונה של הייבוב לניהול טוב יותר של כל מחלקות ה-HR בחברות בינוניות וגדולות, מתפתח ומקבל חיים מיום ליום. מאז שלהי שנת 2015, בה הוקמה החברה, מגשימה הייבוב את חזונה וממשיכה אל הגשמת מטרותיה. במהלך הדרך, מתפתחת האפליקציה ולוקחת בחשבון שינויים מהותיים אשר השוק דורש או צריך. האפליקציה מתפתחת על ידי מפתחיה החרוצים של הייבוב משנה לשנה, בצורה אשר לוקחת בחשבון את כל דרישות וצרכי השוק החדשים והמתפתחים.

כאמור, כעת, בעת השלמת סבב גיוס השקעות C, הפכה הייבוב באופן רשמי לחברת חד קרן נוספת בישראל. אחת מיני לא רבות, ומביאה עימה כבוד גדול. כיום עומדת על בוב על מספרים מדהימים: הון אנושי בן כ-300 עובדים ויותר מ-1,500 לקוחות מרוצים. ההון שגויס ישמש להמשך התרחבותה הגלובאלית של החברה, להמשך גיוס עובדים טובים ואיכותיים, ולהמשך השקעה בפיתוח רכיבי מוצר למען פיתוח התוכנה והיד עוד נטויה. 

חברת הייבוב הוקמה על ידי רוני זהבי (מייסד משותף ומנכ"ל), עמית כנעני, ישראל דויד ואנדי בלזס בשלהי שנת 2015. במהלך שנות פעולתה המצומצמות, הגיעה להישגים מרשימים והביאה עימה, בשנים מועטות בלבד, צמיחה רחבה במיוחד והישגים מרשימים לאין שיעור.