חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם יש צורך להצטייד בשער בטיחות לילדים לפני שהם הולכים?

הילדים שלכם גדלים בכל יום עוד קצת, ומבלי שתשימו לב הם כבר יתחילו לזחול, לעמוד ואפילו ללכת בכוחות עצמם! אין ספק שמדובר על רגעים קסומים לאורך הילדות שלהם שיותירו בכם זכרונות אדירים וחוויות יוצאות דופן, אולם לצד כל אלו חשוב לזכור שעצם העצמאות שלהם עלולה להביא איתה לא מעט סכנות ומפגעים בדרך. היום נספר לכם על הצורך שלכם להצטייד בשער בטיחות לילדים עוד לפני שהם מתחילים ללכת, כדי שתוכלו למנוע מהם מפגש עם כמה שיותר סכנות.

מהו שער בטיחות לילדים?

שער בטיחות לילדים הוא כלי חציצה בין איזורים, שנעול בפני מעבר של ילדים. אנשים רבים מציבים שער בטיחות לילדים בכל מיני איזורים בבית, כמו בכניסה למטבח שבו נמצאים חפצים חדים וכבדים, כמו בכניסה לחדר האמבטיה שעלולה להוות סכנת חיים של ממש לילדים, כמו בתחילתו או בסופו של גרם מדרגות כדי למנוע נפילה ועוד.

לשער בטיחות לילדים קיים מנגנון נעילה חכם שאינו מאפשר לילדים קטנים לפתוח אותו, אלא רק לאנשים מבוגרים. מעצם המבנה של שער בטיחות לילדים ניתן להבין שהוא מאפשר הגנה מקסימלית על הילדים, ועל תחימת המקום שבו הם נמצאים בצורה הבטיחותית ביותר.

שער בטיחות לילדים – באיזה שלב כדאי להתקין אותו?

אנשים רבים מתמהמהים עם רכישת שער בטיחות לילדים, ונזכרים בו בשלב מאוחר שעלול להיות אפילו מאוחר מדי. ההמלצה שלנו היא לרכוש ולהתקין שער בטיחות לילדים כבר כשהם מתחילים לזחול ולחפש את העצמאות שלהם, משום שמאותו הרגע העמידה העצמאית כמו גם ההליכה העצמאית יגיעו יותר מהר ממה שנדמה לכם.

פנו לחברת בייבי סתיו ותוכלו למצוא שער בטיחות לילדים שיתאים בדיוק למה שאתם מחפשים להתקין בבית שלכם.