חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם כל משלוח מנות לפורים חייב להיות מלא רק בממתקים?

אחד המנהגים היפים והבולטים במיוחד של חג הפורים הוא המנהג להחליף משלוחי מנות. משלוח מנות לפורים כבר צבר לעצמו מעמד שאי אפשר להתעלם ממנו, ומדובר כאן על מנהג קדום במיוחד ששינה את פניו עם השנים. היום נהוג להבחין במיוחד במשלוח מנות לפורים שמלא בממתקים ובחטיפים, אולם במקור הכוונה היתה לספק לאנשים נזקקים, אלמנות ויתומים משלוח שמצליח לענות על הצרכים התזונתיים שלהם. היום נספר לכם שלא כל משלוח מנות לפורים חייב להיות מלא אך ורק בממתקים, וננפץ את המסגרת שהונחה סביב המשלוחים הללו.

משלוח מנות לפורים – גם משביע וגם בריא

סביב משלוח מנות לפורים הונחה מסגרת ברורה שכמעט ולא תראו חריגות ממנה היום. בתוך המסגרת נמצאים כל הממתקים הכי פופולריים, החטיפים הכי טרנדיים ולעיתים גם כמה אוזני המן ביתיות, אולם מחוץ למסגרת הזו נמצאים דברים לא פחות חשובים. משלוח מנות לפורים יכול בהחלט לצאת מהמסגרת הקיימת, ולכלול בתוכו גם מאכלים כמו אורז, שמן, קופסאות שימורים, ועוד מגוון קטניות ודגנים שיכולים להפוך את המשלוח להרבה יותר משביע, טעים ובריא. עבור משפחות נזקקות שמקבלות משלוח מנות לפורים בתור תרומה מדובר על עניין משמעותי ממש, שמאפשר להם ליהנות מארוחות גם בחג הפורים וגם לאחריו.

כיצד ניתן לתרום משלוח מנות לפורים?

אם הרעיון מתקבל על דעתכם והייתם רוצים לתרום משלוח מנות לפורים בחג הקרוב, אתם בהחלט יכולים לעשות זאת! תרומת משלוח מנות לפורים יכולה להתבצע באמצעות ארגון מאיר פנים, שמחבר בין תורמים לבין משפחות נזקקות ואנשים נזקקים מכל רחבי הארץ, בכל הגילאים ומכל קצוות האוכלוסיה. פנו עוד היום למאיר פנים כדי להשתלב במערך ההתנדבות והתרומות, ותוכלו לשפר את חייהם של הנזקקים בצורה דרמטית.