חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת בזן חורטת על דגלה  – מעורבות חברתית

קבוצת בזן, מעבר להיותה מובילה בתחום האנרגיה בישראל, ידועה גם במחויבותה העמוקה למעורבות חברתית ולתרומה לקהילה. החברה רואה בפעילותה החברתית נדבך מרכזי באסטרטגיה הכוללת שלה, ומשקיעה משאבים רבים בקידום מגוון של יוזמות ותוכניות המיטיבות עם החברה הישראלית.

בזן מעודדת את הדור הצעיר לחינוך מדעי-טכנולוגי

אחד התחומים המרכזיים בהם בזן פעילה הוא החינוך המדעי-טכנולוגי. החברה מפעילה מספר תוכניות ייחודיות, שמטרתן לעודד בני נוער, ובפרט בנות, לבחור בקריירה במקצועות ה-STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה). בזן מארחת תלמידים במתקניה, מקיימת סדנאות והרצאות, ואף מעניקה מלגות לסטודנטים מצטיינים במקצועות אלו.

בנוסף, בזן מעורבת רבות בחיי הקהילה המקומית סביב מפרץ חיפה. החברה תורמת לפרויקטים של פיתוח תשתיות, שיפור מערכות החינוך והבריאות, וקידום התרבות והספורט באזור. היא גם מעודדת את עובדיה להתנדב ולתרום מזמנם ומכישוריהם לטובת הקהילה.

בזן גם מחויבת לצמצום פערים חברתיים ולקידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית. היא שותפה בתוכניות שונות להעצמת אוכלוסיות מוחלשות, כגון פרויקט לקידום תעסוקת נשים מהמגזר הערבי, ותוכנית להכשרה ושילוב של אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה.

מעבר לכך, בזן מקדמת את התחום של אחריות תאגידית וקיימות. החברה שמה דגש על שקיפות, אתיקה ומחויבות לאיכות הסביבה בכל פעולותיה. היא גם פועלת להגברת המודעות לנושאים אלו בקרב עובדיה, ספקיה והקהילה העסקית בכלל.

המעורבות החברתית של בזן משקפת תפיסת עולם רחבה יותר, הרואה בעסקים לא רק גורם כלכלי, אלא גם שותף מרכזי בעיצוב פני החברה. דרך השקעה בחינוך, בפיתוח קהילתי ובקידום ערכים של שוויון וקיימות, בזן מבקשת ליצור ערך מוסף ולהשפיע לטובה על העולם סביבה.

המסע לצדק חברתי עוד ארוך

כמובן, אתגרים עוד רבים בדרך, והמסע לחברה צודקת ומקיימת יותר הוא ארוך. אבל המחויבות והמאמצים של קבוצת בזן מהווים דוגמה ומופת לתפקיד שעסקים יכולים וצריכים למלא בחברה הישראלית. אם יותר חברות ילכו בדרך זו, נוכל לבנות יחד עתיד טוב יותר לכולנו.