חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה משפחתית עם אקשן ואדרנלין  ב- Center Parcs De Eemhof  

חופשה משפחתית עם אקשן ופעילויות ב-Center Parcs De Eemhof מבטיחה חוויה מלהיבה ובלתי נשכחת למשפחות המחפשות הרפתקאות וריגושים. כפר נופש זה, השוכן בהולנד, מציע שפע של פעילויות ושירותים מרתקים הנותנים מענה למשפחות המעוניינות להוסיף מנה של אדרנלין לחופשה שלהן.

פארק המים Aqua Mundo ומסלולי חבלים

אחד מרגעי השיא של שהות משפחתית ב-Center Parcs De Eemhof הוא פארק המים Aqua Mundo, מקלט של כיף ימי והתרגשות לאורחים בכל הגילאים. משפחות יכולות להשתכשך, לשחות ולהחליק את דרכן במגוון אטרקציות מים, כולל מגלשות מים מרתקות, נהרות עצלנים ואזורי התזה אינטראקטיביים. פארק המים מספק סביבה מושלמת למשפחות להתקרר, ליהנות וליצור יחד זיכרונות מתמשכים.

בנוסף לפארק המים, Center Parcs De Eemhof מתגאה במגוון רחב של פעילויות חוצות הנותנות מענה למחפשי הרפתקאות ולחובבי ספורט. ממסלולי חבלים גבוהים וקווי רוכסן ועד לירי בחץ וקשת, על קירות טיפוס ועלייה למטוס, יש המון הזדמנויות למשפחות לאתגר את עצמן, לבחון את כישוריהן ולהיקשר בפעילויות חוצות מרגשים.

Center Parcs De Eemhof  ומשחקים אינטראקטיביים

לאלו המחפשים ריגוש ביבשה, כפר הנופש מציע פעילויות כגון רכיבה על אופניים, טיולי הליכה ומיני גולף, המאפשרים למשפחות לחקור את הסביבה הציורית וליהנות מהאוויר הצח. אזור המשחקים המקורה של מפעל ההרפתקאות מספק מקלט של כיף והתרגשות לילדים, עם מסגרות טיפוס, מגלשות ומשחקים אינטראקטיביים כדי לבדר אותם שעות על גבי שעות.

יתרה מכך, Center Parcs De Eemhof מספק מגוון רחב של מתקני ספורט, לרבות מגרשי טניס, מגרשי כדורגל ומגרשי כדורעף, מה שנותן למשפחות את ההזדמנות להישאר פעילים ולהשתתף בתחרויות ידידותיות. מסלול הגולף אדוונצ'ר שבאתר מציע חוויה מהנה ומאתגרת לחובבי גולף מכל הרמות, ומוסיף נופך של התרגשות לחופשה המשפחתית.

סיכום

לסיכום, חופשה משפחתית עם אקשן ופעילויות ב-Center Parcs De Eemhof מספקת חוויה מלהיבה ודינמית למשפחות המחפשות ליצור זיכרונות מתמשכים, להתחבר להרפתקאות מרגשות וליהנות מחופשה מהנה באווירה יפהפיה. עם מגוון הפעילויות, השירותים וההזדמנויות לריגוש המגוון שלו, Center Parcs De Eemhof מציע את הסביבה המושלמת עבור משפחות להירגע, להתחבר מחדש ולצאת להרפתקאות בלתי נשכחות יחד.