חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול טבעי בפסוריאזיס

מחלות עור נחשבות לבין המחלות אשר משפיעות בצורה ישירה על האדם בכמה רבדים, החל מהביטחון העצמי ועד אל הצורה הגרפית שעלולה לצוץ עם שלל המחלות השונות באזורים כמו הפנים, הידיים ועוד מקומות בגוף. פסוריאזיס נחשבת גם כן לבין המחלות הגרפיות והיא שכיחה גם אצל מבוגרים ואצל ילדים כאחד, כשהיא עלולה להחמיר בעונת החורף או במצבי לחץ ומצבים רגשיים קיצוניים אחרים. המחלה מופיעה כאזורים אדומים בחלקים שונים בגוף, בקרקפת, בקיפולי הברכיים כשלצד האדמומיות בעור עלולים להופיע גם קשקשת כסופה. אחד הטיפולים שהפכו בשנים האחרונות להרבה יותר פופולרי, הוא טיפול טבעי בפסוריאזיס, גם כחלק מהקלה בתחושה הכללית וגם בטיפול תקופתי.

להקל בצורה טבעית

מחלת הפסוריאזיס מופיעה בארבעה צורות, החל מאזור הקרקפת וקיפולי הברכיים ועד אל ציפורנים, מרפקים ואפילו איברי מין כשאחת ממנה מופיעה בעיקר אצל ילדים ולעיתים אף בצורה חולפת. עם זאת אל מרבית סוגי הפסוריאזיס, דיקור סיני נחשב לדרך מעולה להורדת הפריחה ותחושת הגירוד. יחד עם זאת הדיקור הסיני כבר הוכח כטיפול המסייע בשחרור מוליכים עצביים, התורמים רבות להורדה של מתח וחרדה. ולצד הדיקור מומלץ עבור חולי פסוריאזיס לבצע פעילות ספורטיבית, יוגה, שייאצו על מנת להפיג מתח נפשי ולשמור על איזון הכרחי.

טיפול טבעי מומלץ

טיפול טבעי מומלץ עבור חולי פסוריאזיס הוא ללא ספק הטיפול של אמיר קלי, בעל ניסיון של מעל ל25 שנים במחלות עור של מבוגרים וילדים ברפואה סינית, גם במרפאה פרטית וגם במרפאות משלימות בבתי חולים ברחבי הארץ. הטיפול הטבעי שניתן כמובן על פי התאמה אינדיבידואלית לכל מטופל, אך לרבות מתבססת על טיפול משחות על בסיס צמחי, דיקור ועד אל תזונה נכונה.