חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו עיפרון שפתיים ולמה כדאי שיהיה לך אחד?

עפרונות שפתיים קיימים מאז שנות ה-20 של המאה ה-20, אך לאחרונה הם ראו תחייה מחדש. במאמר של היום תלמדו על ההיסטוריה של עפרונות שפתיים ומדוע הם כל כך פופולריים.

עיפרון השפתיים הראשון הומצא בשנות ה-20 על ידי מקס פקטור. זו הייתה תקופה שבה נשים רבות היו מאופרות בכבדות, ומקס פקטור רצה לעזור להן בכך. עפרונות שפתיים נועדו במקור למילוי שפתיים שהוכתמו משתיית קפה או עישון סיגריות. הם גם עזרו ליצור מראה טבעי יותר על נשים שיש להן שפתיים דקות.

כיום, עפרונות שפתיים משמשים לדברים רבים ושונים. לדוגמה, ניתן להשתמש בהם כדי למלא את השפתיים שלך לפני מריחת שפתון או גלוס כדי לגרום לפה שלך להיראות מלא וחושני יותר. 

עפרון שפתיים הוא מוצר איפור המשמש לקווי מתאר או מילוי של השפתיים. ניתן להשתמש בעפרונות שפתיים של אסתי לאודר כדי לתחום בקו ולהגדיר את צורת השפה, מה שהופך אותה למלאה ומודגשת יותר. ניתן להשתמש בעפרונות שפתיים גם כדי למלא את הרווחים בין השפתיים, מה שמעניק להן מראה חלק יותר.

עפרונות שפתיים מגיעים בהרבה צבעים ומרקמים שונים, כך שיש אחד לכל אירוע. הם עשויים בדרך כלל משעווה או שמנים שמקלים על היישום והתמזגותם עם מוצרים אחרים.

יש נשים שמשתמשות בעפרונות שפתיים כחלופה לשפתון כי הם קלים יותר למריחה ופחות מבולגנים משפתון. יש נשים שמשתמשות בעפרונות שפתיים כחלופה לשפתון מכיוון שהם קלילים יותר לאנשים עם שפתיים יבשות או אלרגיות מכיוון שאין להם צבע או טעם.

לסיכום

עפרונות שפתיים הם פריט חובה לנשים רבות. הם עוזרים ליצור קו מתאר נקי ומוגדר של השפתיים, שחשוב במיוחד לנשים בעלות שפתיים מלאות יותר. עפרונות שפתיים משמשים גם למילוי קו השפתיים, וזה מועיל אם את רוצה ללבוש שפתון מאט.