חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי פיזיותרפיה של רצפת אגן?

פיזיותרפיה של רצפת האגן היא סוג של פיזיותרפיה המתמקדת בשרירי רצפת האגן ובשרירים אחרים בפלג הגוף התחתון. 

פיזיותרפיה של רצפת האגן משמשת בעיקר לטיפול בבריחת שתן, בריחת צואה וצניחת איברי האגן. זה יכול לשמש גם לטיפול בכאב כרוני והפרעות בתפקוד המיני.

פיזיותרפיה של רצפת האגן יכולה להיעשות בבית עם מספר תרגילים או עם מטפל בקליניקה.

שרירי רצפת האגן הם השרירים ורצועות היוצרים "ערסל" או "מחוך" סביב החלק התחתון של הבטן התומכים באיברי האגן ובעמוד השדרה. הם גם מסייעים בשמירה על יציבות שלפוחית השתן והמעי. פיזיותרפיה של רצפת האגן היא טיפול במצבים כמו בריחת שתן, דלקת שלפוחית השתן אינטרסטיציאלית וכאבי אגן.

פיזיותרפיה של רצפת האגן היא סוג של פיזיותרפיה שעשוי לכלול תרגילים או ביופידבק כדי לסייע בחיזוק שרירי רצפת האגן. זה עשוי לכלול גם עיסוי, גירוי חשמלי או סוגים אחרים של פיזיותרפיה על מנת לטפל בכל הגורמים הבסיסיים לכאב או בריחת שתן.

מהם הגורמים והתסמינים של תפקוד לקוי של רצפת אגן?

תפקוד לקוי של רצפת אגן הוא מצב שכיח המשפיע על נשים וגברים רבים. זה יכול לגרום למגוון של תסמינים כולל כאב, קושי במתן שתן או עצירות.

הטיפול הוא בתפקוד לקוי של רצפת האגן. תפקוד לקוי של רצפת האגן יכול להיגרם כתוצאה מלידה, הזדקנות, שיעול כרוני וגורמים רבים אחרים.

שרירי רצפת האגן הם אלו השולטים בתנועות השלפוחית והמעיים. הם גם אלה שתומכים באגן וברחם שלנו אצל נשים, או בערמונית אצל גברים. פיזיותרפיה של רצפת האגן יכולה לסייע בטיפול בתפקוד לקוי של רצפת האגן על ידי שיפור כוח השרירים, הקואורדינציה והסיבולת.

לפרטים נוספים על פיזיותרפיה רצפת אגן היכנסו לפה: https://mydoctor.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%96%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%92%D7%9F/