חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מידע חשוב על מחיר שאיבת שומן בעולם

בכל הנוגע לשאיבת שומן, ניתן למצוא את שאיבת השומן הטובה ביותר בכל מדינה אך עלות שאיבת השומן תשתנה בהתאם למדינה. שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף. ההליך יכול להיעשות בכל חלק בגוף והוא מבוצע בדרך כלל בהרדמה כללית.

עלות שאיבת השומן משתנה משמעותית בהתאם למדינה בה אתם מחפשים אותה. העלות הממוצעת נעה בין 3,500 ל-7,000 דולר בארצות הברית. בקנדה ובאוסטרליה הוא עומד על כ-4,000 דולר ובאירופה הוא עומד על כ-2,500 דולר. במדינות כמו ברזיל ותאילנד שבהן יש מנתחים מצוינים עם מחירים נוחים לפרוצדורות ניתוחים קוסמטיים כמו שאיבת שומן.

עלות שאיבת השומן תלויה בגודל האזור המיועד לטיפול והאם מתעוררים סיבוכים במהלך הניתוח או לאחריו. אם אכן מתעוררים סיבוכים, הם בדרך כלל קשורים למצבים רפואיים אחרים, לא לשאיבת שומן עצמה. האזורים הנפוצים ביותר לשאיבת שומן הם הבטן, הירכיים והזרועות.

ההליכים השונים והעלויות

ניתוח ביפו הוא הליך כירורגי להסרת שומן מתחת לקפלי העור על מנת להפחית עודפי עור, לשפר את המראה ולהפחית את תסמיני הצלוליט. ניתוח יפו מכונה גם ניתוח בטן או "מתיחת בטן". הליך זה יכול להיעשות דרך חתך בטבור או דרך חתך מעל עצם הערווה.

הניתוח ביפו זול יותר מאשר מחיר שאיבת שומן רגילה והוא מבוצע לרוב במקרים בהם יש רק כמויות קטנות של שומן להסרה. זה לא דורש שום חתך, אז זה מהיר יותר ובמחיר סביר יותר מאשר שאיבת שומן.

אופציה נוספת הינה ליפותרפיה אשר הינה שימוש בשמנים להסרת תאי שומן. ניתן לעשות זאת על ידי מריחת שמנים על העור או על ידי נטילתם דרך הפה. ליפותרפיה אינה פולשנית כמו ניתוח ויש לה פחות סיכונים הקשורים אליו.