חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי יש צורך בהשתלות שיניים בהוד השרון

הסימן הבולט ביותר לכך שמטופל עשוי להזדקק לטיפול כמו השתלת שיניים הוא שיניים חסרות. הליקויים התפקודיים הנגרמים מאובדן שיניים, כגון קושי בלעיסה, דיבור וכוח נשיכה מופחת, יכולים להשפיע באופן משמעותי על חיי היומיום של כל אדם. אתגרים אלו עלולים להוביל להגבלות תזונתיות, ליקויים בדיבור ואף לירידה באיכות החיים הכללית.

שינויים אסתטיים ואיבוד עצם השן

שיניים חסרות יכולות להשפיע באופן מובהק על המראה והביטחון העצמי של המטופל. פערים בחיוך יכולים להשפיע על יישור השיניים הנותרות, ולהוביל לשינויים אסתטיים. מטופלים עלולים למצוא עצמם מסתירים את החיוך שלהם או להרגיש מודעים יתר על המידה לגבי המראה שלהם. בשל כך השתלות שיניים הוד השרון או בכל אזור אחר בארץ, יכולים להוות פתרון מצוין להחזרת החיוך ולשיפור הביטחון העצמי.

אחד הסימנים הפחות ברורים אך קריטיים לצורך בטיפול השתלות שיניים בהוד השרון או בכל מקום אחר,הוא מסת עצם השן. כאשר שן אובדת, עצם הלסת הבסיסית מתחילה להידרדר עם הזמן עקב היעדר גירוי משורש השן. פעולה זו יכולה להוביל לשינויים במבנה הפנים, כולל מראה שקוע והזדקנות מוקדמת. לכן טיפולים כמו השתלות שיניים בהוד השרון יאפשרו הפעלה של השורש בעזרת שיניים מלאכותיות ואף יעזרו לצמצום צפיפות הפה ושמירה על תווי פנים.

אפקט דומינו של שיניים

אובדן שיניים עלול לעורר אפקט דומינו על שאר השיניים ולאלץ הפנייה לטיפול כמו השתלות שיניים. שיניים סמוכות עשויות להתחיל לעבור לתוך הרווח שהותירה השן החסרה, וכתוצאה מכך לגרום לאי סדרים של נשיכה וחוסר יישור. שינויים אלה יכולים להשפיע על התפקוד הכולל של הנשיכה ולהוביל לבעיות בריאות הפה נוספות. שתלים דנטליים מייצבים את קשת השיניים ומונעים תזוזה של שיניים סמוכות.