חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סקירה כללית של מהם מושבי בטיחות לילדים ולמה הם חשובים

מושבי רכב נועדו לשמור על בטיחות ילדכם במקרה של תאונה. הם גם מתוכננים להתקנה בקלות. יש אנשים שחושבים שאין צורך להשתמש במושב בטיחות בזמן נהיגה מכיוון שהם מאמינים שהם יהיו בסדר אם הם ילבשו את הבגדים הרגילים שלהם, כמו ג'ינס וחולצת טריקו. אבל זה לא נכון בכלל! 

ישנם שני סוגים עיקריים: מושבי בטיחות לתינוקות ומושבי בטיחות לילדים (או בוסטר). התקנת כסא בטיחות ברכב שלכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות עבור ילדכם. לא מספיק רק לקנות אחד, צריך לדעת איך לחבר אותו בצורה נכונה ובטוחה. 

מושבי בטיחות יכולים להיות קשים להתקנה ברכבים מסוימים וחשוב שתמלאו בקפידה את ההוראות. השלבים הבאים יעזרו לכם לחבר בבטחה מושב בטיחות:

– 1) קראו את הוראות היצרן וודאו שיש לכם את כל החלקים הדרושים להתקנה.

– 2) הניחו את מושב הבטיחות על משטח ישר וודאו שהוא ישר לפני התקנתו ברכבכם. זה ימנע ממנו להתנדנד מצד לצד או מלפנים לאחור בזמן שילדכם משתמש בו.

– 3) לאחר שמצאתם מקום ברכב שלכם שבו אתם רוצה להתקין את מושב הבטיחות, השתמשו בחוברת הוראות הרכבה של היצרן על מנת להתקין את מושב הבטיחות בצורה הטובה ביותר.

מהם הסוגים השונים של מושב בטיחות לילדים

מושב בטיחות הוא מכשיר שניתן להשתמש בו ברכב כדי לספק הגנה מפני פציעה במקרה של תאונה. ישנם שלושה סוגים של מושבי בטיחות: חגורת הבטיחות לרכב, מושב הגבהה ומושב הבטיחות. חגורת הבטיחות לרכב מיועדת לילדים קטנים מדי למושב הגבהה או שאינם יכולים לשבת בו כמו שצריך. מושב הגבהה מיועד לילדים גדולים מדי עבור חגורת בטיחות לרכב אך לא גבוהים מספיק כדי לשבת כמו שצריך בלי. מושבי הבטיחות נועדו לשמור על בטיחות הילדים בעת תאונות.